Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
3rd World Willow and Weaving Festival
21-23.08.2015
Oficjalna strona III Festiwalu Wikliny i Plecionkarstwa w Nowym Tomyślu. Patronat miasta i gminy Nowy Tomyśl
test

Sponsorzy Strategiczni

 

 

Zakres świadczeń dla Sponsora Strategicznego 
III Światowego Festiwalu Wikliny i Plecionkarstwa – Nowy Tomyśl 2015
 
1. Nadanie tytułu Sponsora Strategicznego.
2. Działania promocyjne w Internecie, uruchomione nie później niż 4 m-ce przed Festiwalem: 
zamieszczenie logo Sponsora wraz z krótką informacją na jego temat (ok. 500 znaków ze spacjami) i przekierowaniem do jego strony internetowej w witrynie III Światowego Festiwalu 
logo Sponsora wraz z przekierowaniem do jego strony internetowej na stronie Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Plecionkarzy i Wikliniarzy;  
nazwa Sponsora w internetowych profilach Festiwalu i Stowarzyszenia na Facebooku. 
3. Zamieszczenie logo Sponsora we wszystkich materiałach informacyjno – promocyjnych w formie elektronicznej i drukowanej, związanych z Festiwalem: 
plakat;
zaproszenie (IV – tylna okładka); 
broszury i przewodniki po wystawach festiwalowych;
materiały informacyjne rozsyłane do uczestników.  
 
4. Pakiet świadczeń związanych z ekspozycją elementów identyfikacji wizualnej Sponsora w przestrzeni festiwalowej – w Parku Kultury i Wypoczynku przez wszystkie 3 dni trwania imprezy:
logo na tablicy o wymiarach 1 x 1 m, umieszczonej pod sceną główną;
logo na telebimie; 
zagwarantowane miejsce na ekspozycję baneru reklamowego o standardowych wymiarach i standardowej konstrukcji (dostarczenie baneru w gestii Sponsora, montaż po stronie Organizatora); 
Prawo ustawienia roll- upu reklamowego Sponsora w sali konferencyjnej, gdzie będzie odbywało się Forum dyskusyjne  (uwaga: dotyczy tylko trzeciego dnia Festiwalu); 
logo na slajdzie przewodnim Forum (uwaga: dotyczy tylko trzeciego dnia Festiwalu); 
Prawo ustawienia rollupów (2 szt dostarcza sponsor) na terenie miasteczka festiwalowego (kiermasz) 
zgoda na dystrybucję materiałów informacyjno – promocyjnych Sponsora w trakcie trwania Festiwalu; 
miejsce na nieodpłatne stoisko promocyjne   (zabudowa i aranżacja w gestii Sponsora) .
5. Informacje ustne o Sponsorze, przekazywane przez konferansjera ze sceny głównej przez 3 dni trwania Festiwalu,  dwa do trzech razy dziennie. 
6. Możliwość ufundowania i publiczne wręczenie nagrody w IV Międzynarodowym Konkursie Plecionkarskim podczas uroczystej Gali na Scenie Głównej. 
7. Prawo ufundowania jednego z elementów festiwalowych wraz z własnym logo( smycz dla uczestników festiwalu, nakrycie głowy uczestników konkursu)
8. Całostronnicowa reklama Sponsora w ekskluzywnym, fotograficznym albumie pofestiwalowym, wydanym w sztywnej oprawie i na wysokiej jakości papierze.  
 
ZAKRES DO POBRANIA